Kurs: Law Branding – kreowanie marki prawniczej
Podstawowe informacje
-
Wydarzenie:
Kurs: Law Branding – kreowanie marki prawniczej
-
Strona wydarzenia:
https://think-make.pl/kurs-law-branding-kreowanie-marki-prawniczej
-
Kategoria:
Szkolenie
-
Facebook:
-
Data:
2021-07-14
-
E-mail:
a.sabasinski@think-make.pl
-
Lokalizacja:
Online
opis wydarzenia:
Zapraszamy na certyfikowany kurs online pt. „Law Branding – kreowanie marki prawniczej”.
Kiedy odbędzie się kurs?
Poniedziałek – 28.06.2021 w godz. 19:00-21:30.
O kursie:
Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z takimi pojęciami jak marka, personal branding, segmentacja i model marketingu 4C. W części teoretycznej zostaną omówione elementy budujące silną markę, ze szczególnym naciskiem na kreowanie brandu na rynku usług. W trakcie spotkania zostaną wykorzystane narzędzia i modele, które pomogą uczestnikom w określeniu istotnych elementów strategii marki lub dokonania audytu własnej marki. W dalszej części spotkania poddamy wspólnej analizie wybrane narzędzia komunikacji, które mogą zostać wykorzystane do budowania spójnego wizerunku marki prawniczej. Uczestnicy poznają podstawowe zasady content marketingu oraz dobre praktyki tworzenia angażującej komunikacji. Po każdym module będzie przewidziany czas na pytania, a na koniec spotkania po krótkim podsumowaniu będzie możliwe kontynuowanie dyskusji. Uczestnicy otrzymają dostęp do omówionych narzędzi oraz listę przydatnych linków / materiałów do dalszego zgłębienia tematu.
Jaki jest koszt udziału?
Koszt wzięcia udziału w warsztatach to 149 zł (od czego przysługuje rabat -10%. Przy rejestracji należy wpisać kod WN10).
Osoba prowadząca:
Marta Taler – Zawodowo zajmuję się ludzkimi doświadczeniami – aktywnie działa na polu HR-u i brandingu. Projektuje i wdraża strategie oparte o pozytywne doświadczenia klientów, pracowników i kandydatów. Jest absolwentką studiów magisterskich na kierunku Branding oraz Zarządzanie zasobami ludzkimi. Współtworzy i realizuje działania z zakresu strategii marki, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, employer brandingu i customer experience. Na co dzień pracuje w obszarze HR w wiodącej na polskim rynku firmie doradczej, współpracując z ekspertami z dziedziny prawa i podatków.