Kurs: Metodyka sporządzania umowy o zakazie konkurencji
Podstawowe informacje
-
Wydarzenie:
Kurs: Metodyka sporządzania umowy o zakazie konkurencji
-
Strona wydarzenia:
https://think-make.pl/kurs-metodyka-sporzadzania-umowy-o-zakazie-konkurencji
-
Kategoria:
Szkolenie
-
Data:
2021-05-24
-
E-mail:
kontakt@think-make.pl
-
Lokalizacja:
Internet/ Zdalnie
opis wydarzenia:
Zapraszamy na certyfikowany kurs online pt. „Metodyka sporządzania umowy o zakazie konkurencji”. Zajęcia odbędą się w środę 24 maja – online (MS Teams) i będą przeprowadzone przez doktora nauk prawnych, adwokat Annę Kanarek-Równicką. Kurs jest certyfikowany, co pozwala wzbogacić swoje CV oraz nabyć praktyczne umiejętności.
Kiedy odbędzie się kurs?
Poniedziałek – 24.05.2021 w godz. 18-21.
O czym będzie mowa?
– Istota zakazu konkurencji
– Umowne i ustawowe zakazy konkurencji
– Umowa o zakazie konkurencji jako element prawa pracy
– Zakaz konkurencji członka zarządu spółki prawa handlowego
– Umowa o zakazie konkurencji jako element umowy zlecenia
– Umowa o zakazie konkurencji jako element umowy agencyjnej
– Zasady sporządzania umowy o zakazie konkurencji
– Postępowanie w przypadku naruszenia zakazu konkurencji
– Odpowiedzialność za naruszenie zakazu konkurencji
Jaki jest koszt udziału?
Koszt wzięcia udziału w warsztatach to 149 zł.
Jak wziąć udział w warsztatach?
Zgłoś się poprzez formularz:
https://think-make.pl/kurs-metodyka-sporzadzania-umowy-o-zakazie-konkurencji
Możesz również napisać wiadomość na adres: kontakt@think-make.pl w którym podasz swoje: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz informację, że jesteś zainteresowana(y) wzięciem udziału w warsztatach. Jeśli potrzebujesz fakturę, również o tym koniecznie napisz.
Na zgłoszenia czekamy do niedzieli 16 maja 2021 do końca dnia – lub do wyczerpania miejsc. Liczba miejsc jest ograniczona.
Osoba prowadząca:
Dr Anna Kanarek-Równicka – adwokat, doktor nauk prawnych; specjalistka od prawa gospodarczego i cywilnego, nauczyciel akademicki.
Jak to działa?
1. Zgłaszasz swój udział; 2. Otrzymujesz dane do zapłaty i uiszczasz ją we wskazanym terminie; 3. W poniedziałek (24.05) do godz. 15 dostajesz na wskazany adres e-mail link webinaru; 4. Tego samego dnia o godz. 18 spotykamy się na warsztatach i do godz. 21 prowadzimy intensywne prace i dyskusje nad przedmiotowym tematem.
Czy dostanę certyfikat?
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat na wskazany przez siebie adres e-mail. Można również zgłosić chęć otrzymania certyfikatu w wersji papierowej.
Gdzie odbędą się warsztaty i jaką będą miały formę?
Warsztaty będą webinarem (seminarium prowadzone za pomocą technologii webcast) i będą miały interaktywną formę (będziemy się widzieli i słyszeli).