Akademia Marketingu Prawniczego

Podstawowe informacje

opis wydarzenia:

Center For American Studies oraz Center For European Studies mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w intensywnym, synchronicznym i certyfikowanym szkoleniu pt. „Akademia Marketingu Prawniczego”.

➡️𝐊𝐈𝐄𝐃𝐘?
Akademia odbędzie się w sobotę 18 września od 10.00 do 16.00.
Internetowy format Akademii prowadzonej za pośrednictwem platformy zoom sprawia, że jest ona idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy są zajęci pracą w ciągu tygodnia.

➡️𝐃𝐋𝐀𝐂𝐙𝐄𝐆𝐎 𝐖𝐀𝐑𝐓𝐎?
Ponieważ Akademia Marketingu Prawniczego prowadzona jest przez stricte praktycznie zorientowanych prowadzących i adresuje konkretne potrzeby stawiane prawnikom i kancelariom w zakresie promocji swoich usług.
Podczas szkolenia:
• Dowiesz się jak stworzyć strategię biznesową i marketingową dla kancelarii
• Nauczysz się budować niepodważalną prawniczą markę
• Zrozumiesz co zrobić, aby pojawiać się w rankingach prawniczych
• Dowiesz się jak przygotowywać skuteczne oferty i prezentacje usług
• Nauczysz się jak nawiązywać współpracę z otoczeniem oraz podmiotami zewnętrznymi

➡️𝐖𝐘𝐒𝐎𝐂𝐄 𝐏𝐑𝐀𝐊𝐓𝐘𝐂𝐙𝐍𝐘 𝐏𝐑𝐎𝐆𝐑𝐀𝐌
𝙈𝙤𝙙𝙪ł 𝙄. 𝙎𝙩𝙧𝙖𝙩𝙚𝙜𝙞𝙚 𝙗𝙞𝙯𝙣𝙚𝙨𝙤𝙬𝙚 𝙞 𝙢𝙖𝙧𝙠𝙚𝙩𝙞𝙣𝙜𝙤𝙬𝙚 𝙙𝙡𝙖 𝙠𝙖𝙣𝙘𝙚𝙡𝙖𝙧𝙞𝙞
• Określenie grupy docelowej i jej potrzeb
• Kierunki rozwoju marketingowego kancelarii
• Wdrożenie strategii marketingowej
𝙈𝙤𝙙𝙪ł 𝙄𝙄. 𝘽𝙧𝙖𝙣𝙙𝙞𝙣𝙜, 𝙘𝙯𝙮𝙡𝙞 𝙟𝙖𝙠 𝙯𝙗𝙪𝙙𝙤𝙬𝙖ć 𝙣𝙞𝙚𝙥𝙤𝙙𝙬𝙖ż𝙖𝙡𝙣ą 𝙥𝙧𝙖𝙬𝙣𝙞𝙘𝙯ą 𝙢𝙖𝙧𝙠ę
• Kreacja i dbałość o wizerunek w branży prawniczej
• Strona internetowa jako wizytówka Twojej kancelarii
𝙈𝙤𝙙𝙪ł 𝙄𝙄𝙄. 𝙍𝙖𝙣𝙠𝙞𝙣𝙜𝙞 𝙪𝙨ł𝙪𝙜 𝙥𝙧𝙖𝙬𝙣𝙞𝙘𝙯𝙮𝙘𝙝, 𝙘𝙯𝙮𝙡𝙞 𝙟𝙖𝙠 𝙬𝙮𝙧óż𝙣𝙞ć 𝙨𝙬𝙤𝙟ą 𝙥𝙤𝙯𝙮𝙘𝙟ę
• Najważniejsze rankingi usług prawniczych
• Zalety wyróżnień rankingowych
• Jak przygotowywać aplikację rankingową dla swojej kancelarii krok po kroku
𝙈𝙤𝙙𝙪ł 𝙄𝙑. 𝘽𝙪𝙨𝙞𝙣𝙚𝙨𝙨 𝘿𝙚𝙫𝙚𝙡𝙤𝙥𝙢𝙚𝙣𝙩
• Jak przygotowywać skuteczne oferty i prezentacje usług kancelarii
• Prawnicze portfolio: baza kontaktów i zakończonych spraw
• Kontakt z otoczeniem – współpraca z podmiotami zewnętrznymi i udział w wydarzeniach branżowych
𝙈𝙤𝙙𝙪ł 𝙑. 𝙉𝙤𝙬𝙤𝙘𝙯𝙚𝙨𝙣𝙚 𝙣𝙖𝙧𝙯ę𝙙𝙯𝙞𝙖 𝙬 𝙧ę𝙠𝙖𝙘𝙝 𝙥𝙧𝙖𝙬𝙣𝙞𝙠ó𝙬
• CRM (Customer Relationship Management) – najefektywniejsze formy działania
• Systemy do mailowania / tworzenie prawniczego newslettera
• Analizowanie ruchu na stronach www i blogach
𝙈𝙤𝙙𝙪ł 𝙑𝙄. 𝙇𝙞𝙣𝙠𝙚𝙙𝙄𝙣 – 𝙟𝙖𝙠 𝙯𝙗𝙪𝙙𝙤𝙬𝙖ć 𝙬𝙞𝙯𝙚𝙧𝙪𝙣𝙚𝙠 𝙥𝙧𝙤𝙛𝙚𝙨𝙟𝙤𝙣𝙖𝙡𝙞𝙨𝙩𝙮 𝙬 𝙨𝙞𝙚𝙘𝙞
• LinkedIn – budowa wizerunku prawnika
• LinkedIn jako kanał sprzedaży usług prawniczych – pozyskiwanie klientów
𝙈𝙤𝙙𝙪ł 𝙑𝙄𝙄. 𝙎𝙤𝙘𝙞𝙖𝙡 𝙢𝙚𝙙𝙞𝙖 𝙟𝙖𝙠𝙤 𝙠𝙖𝙣𝙖ł 𝙥𝙧𝙤𝙢𝙤𝙘𝙟𝙞 𝙪𝙨ł𝙪𝙜 𝙥𝙧𝙖𝙬𝙣𝙞𝙠𝙖 𝙄
• Amerykański marketing prawniczy, czyli inspiracja zza oceanu
• Instagram i TikTok, czyli jak popularne aplikacje sprawiają, że wyróżnisz się w sieci
𝙈𝙤𝙙𝙪ł 𝙑𝙄𝙄𝙄. 𝙎𝙤𝙘𝙞𝙖𝙡 𝙢𝙚𝙙𝙞𝙖 𝙟𝙖𝙠𝙤 𝙠𝙖𝙣𝙖ł 𝙥𝙧𝙤𝙢𝙤𝙘𝙟𝙞 𝙪𝙨ł𝙪𝙜 𝙥𝙧𝙖𝙬𝙣𝙞𝙠𝙖 𝙄𝙄
• Profesjonalny blog prawniczy jako niezbędny element promocji usług prawniczych – jak go prowadzić, aby wyróżnić się w sieci

➡️𝐏𝐑𝐎𝐖𝐀𝐃𝐙𝐀̨𝐂𝐘
👨‍🏫Pan Bartosz Nowacki posiada 𝙙𝙬𝙪𝙣𝙖𝙨𝙩𝙤𝙡𝙚𝙩𝙣𝙞𝙚 𝙙𝙤ś𝙬𝙞𝙖𝙙𝙘𝙯𝙚𝙣𝙞𝙚 𝙬 𝙥𝙧𝙖𝙘𝙮 𝙬 𝙬𝙚𝙬𝙣ę𝙩𝙧𝙯𝙣𝙮𝙘𝙝 𝙙𝙯𝙞𝙖ł𝙖𝙘𝙝 𝙢𝙖𝙧𝙠𝙚𝙩𝙞𝙣𝙜𝙪 𝙬𝙞𝙤𝙙ą𝙘𝙮𝙘𝙝 𝙥𝙤𝙡𝙨𝙠𝙞𝙘𝙝 𝙠𝙖𝙣𝙘𝙚𝙡𝙖𝙧𝙞𝙞 𝙥𝙧𝙖𝙬𝙣𝙮𝙘𝙝. Specjalizuje się w projektowaniu i kompleksowym wprowadzaniu strategii marketingowych, business development oraz public relations dla kancelarii i firm doradczych. Pomaga odkrywać ich mocne strony i poprzez realizację strategii marketingowej doradza w rozwoju i wzroście firm.

👩🏼‍🏫Pani Anna Radke jest absolwentką Cornell University (prestiżowego uniwersytetu z tzw. Ligi Bluszczowej – Ivy League) oraz 𝙖𝙙𝙬𝙤𝙠𝙖𝙩𝙚𝙢 𝙯𝙖𝙧𝙯ą𝙙𝙯𝙖𝙟ą𝙘𝙮𝙢 𝙣𝙤𝙬𝙤𝙟𝙤𝙧𝙨𝙠𝙞𝙢 𝙗𝙞𝙪𝙧𝙚𝙢 𝙠𝙖𝙣𝙘𝙚𝙡𝙖𝙧𝙞𝙞 𝘽𝙧𝙖𝙣𝙙 𝘾𝙤𝙪𝙣𝙨𝙚𝙡, 𝙋.𝘾. w Stanach Zjednoczonych. Specjalizuje się m. in. w prawie własności intelektualnej oraz prawie mediów społecznościowych i prawie handlowym. Pomaga przy wprowadzaniu zagranicznych spółek na rynek amerykański.
Rozwija swoją działalność akademicką jako wykładowca m.in. na Fashion Institute of Technology i School of the Art Institute of Chicago. Była również panelistą na podczas warsztatów Peruvian Fashion Council, na konferencjach Fashion Tech Week NY, 100% Retail & Fashion. Dzięki jej aktywności prawniczej w mediach społecznościowych pisały o niej Vogue Polska, Elle Slovenia, Harper’s Bazaar Polska, HUE, Africa Fashion Law i Inspiracja dla Prawnika.

➡️𝐃𝐋𝐀 𝐊𝐎𝐆𝐎?
• Jesteś prawnikiem, doradcą podatkowymi lub rzecznikiem patentowym?
• Chcesz poprawić wizerunek swojej kancelarii w mediach społecznościowych?
• Chcesz zacząć pisać bloga prawniczego, ale nie wiesz jak robić to skutecznie?
• Chciałbyś, aby Twoja kancelaria znalazła się w najważniejszych rankingach?
• Pragniesz wyróżnić się na portalu LinkedIn?
Jeśli odpowiedziałeś „TAK” na którekolwiek z powyższych pytań, to Akademia Marketingu Prawniczego jest dla Ciebie!

➡️𝐂𝐄𝐑𝐓𝐘𝐅𝐈𝐊𝐀𝐓
Wszystkie nasze szkolenia, w tym Akademia, są oficjalnie certyfikowane. Każdy uczestnik otrzyma cyfrowy certyfikat opatrzony podpisem Prezesa Zarządu oraz Dyrektora ds. akademickich Center For American Studies. Cyfrowy certyfikat w formacie PDF można następnie wykorzystać do samodzielnego wydruku, umieszczenia w CV lub na portalu LinkedIn czy aplikowania na rozmaite stanowiska pracy.
Certyfikat zawiera nazwisko prowadzących szkolenie oraz ilość odbytych godzin szkoleniowych (może zostać użyty w celu realizacji obowiązku samodoskonalenia zawodowego).

➡️𝐊𝐎𝐒𝐙𝐓 𝐔𝐂𝐙𝐄𝐒𝐓𝐍𝐈𝐂𝐓𝐖𝐀
❗️Cena z rabatem (tylko w razie rejestracji do 25 sierpnia) to tylko 479 zł ❗️
Cena regularna (w razie rejestracji po 25 sierpnia a przed 8 września) to 679 zł.

✅𝐏𝐑𝐎𝐒𝐓𝐀 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐒𝐓𝐑𝐀𝐂𝐉𝐀
Prosimy rejestrować się na szkolenie przy użyciu krótkiego formularza:
https://forms.gle/5gG8e3sMmUK3Rzym7
To wszystko! Po dokonaniu zgłoszenia, formularz automatycznie generuje odpowiedź o wpłynięciu Państwa danych do systemu.
Ostateczny termin zgłoszeń: 8 września 2021 r.

➡️𝐏𝐘𝐓𝐀𝐍𝐈𝐀?
Wszelkie pytania prosimy kierować do Center For American Studies drogą wiadomości prywatnej na fanpage’u na Facebooku lub mailowo pisząc na adres office@cfaspoland.org. Do zobaczenia online!